Aangiftebrief ontvangen

Checklist 2021 (klik om te openen)

Ieder jaar verstuurt de Belastingdienst in de maanden januari en februari de aangiftebrief. Heeft u een aangiftebrief ontvangen van de Belastingdienst, dan is aangifte inkomstenbelasting doen altijd verplicht.
De Belastingdienst stuurt de aangiftebrieven nog op papier maar zet deze ook in uw digitale berichtenbox op mijn.overheid.nl.

Heeft u geen aangifte brief ontvangen, maar twijfelt u of er aangifte gedaan moet worden (verwacht u geld terug van de Belastingdienst?), dan kunt ook contact opnemen met ons kantoor: wij helpen u graag verder!

Uw aangifte inkomstenbelasting 2021 vakkundig verzorgd!

In een persoonlijk gesprek overhandigt u de verzamelde bescheiden aan ons, die met u nog een aantal zaken doorneemt die voor u van toepassing zijn (aftrekposten, bijzondere zaken). Wij vragen voor u ook een VIA-machtiging aan, zodat wij kunnen beschikken over de vooraf bekende gegevens. Zodra alle aangifteposten door ons gecontroleerd zijn, maken wij uw aangifte in orde.

Van der Wal administratie & advies verzorgt vakkundig uw aangifte inkomstenbelasting 2021.

Maak snel een afspraak en gebruik onze checklist 2021 voor het aanleveren van de benodigde gegevens.

Gaan we samenwerken?

Benieuwd wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op, we wisselen graag eens met je van gedachten!

Stuur een bericht